Dead Space
Klasyczny survival horror science fiction powraca po kompletnej przebudowie i z poprawkami grafiki, dźwięku i rozgrywki, dzięki którym oferuje jeszcze bardziej wciągające doświadczenie.
Isaac Clark jest zwykłym technikiem, któremu powierzono naprawę statku kosmicznego USG Ishimura. Okazuje się jednak, że załoga statku została wymordowana, a Nicole – partnerka Isaaca – zaginęła gdzieś na pokładzie.
Isaac, uzbrojony tylko w swoje narzędzia i umiejętności, stara się jak najszybciej odkryć koszmarną tajemnicę zdarzeń na pokładzie Ishimury i odnaleźć Nicole. Uwięziony pośród wrogo nastawionych istot Isaac staje do walki o przetrwanie.
Klasyka horroru science fiction powraca, przebudowana od podstaw, z poprawioną grafiką i trójwymiarowym dźwiękiem atmosferycznym. Od przerażająco szczegółowych pomieszczeń i przestrzeni roboczych pomordowanych członków załogi po upiorne odgłosy opuszczonego statku kosmicznego – teraz nic Ci nie przerwie eksploracji wspaniałego otoczenia sci-fi i doświadczania nieprzewidywalnych chwil pełnych napięcia.
Rutynowa misja naprawcza inżyniera Isaaca Clarke'a i reszty załogi USG Kellion szybko zmienia się w walkę o przetrwanie i ujawnienie prawdy o koszmarnej sytuacji na pokładzie. Rozbudowane doświadczenie fabularne pozwoli ci odkryć mroczne tajemnice kryjące się za fasadą zdarzeń na USG Ishimura dzięki nagraniom pechowych członków załogi statku i spotkaniom z nielicznymi z nich, którzy zdołali przetrwać.
Zmierz się z koszmarem na pokładzie USG Ishimura i doświadcz strategicznej rozgrywki, która wyznacza standardy gatunku. Używaj narzędzi Isaaca w kreatywny sposób i ulepszaj je, by z precyzją pokonywać swoich wrogów.