Dead World: Survival
Znalazłeś się na wrogim, opuszczonym przez ludzi obszarze, który został zainfekowany jakimś nieznanym wirusem. Twój cel: pozostać przy życiu tak długo, jak to możliwe, aby zniszczyć wszystkich zainfekowanych. Świat gry to piaskownica, którą musisz zbadać. W ekwipunku natychmiast znajdziesz rzeczy potrzebne do przetrwania, ale możesz także znaleźć lub stworzyć silniejszą broń i zbudować schronienie, aby bronić się przed zainfekowanymi.