Death From Above - Complete Edition
"Death From Above" delivers a concise, single-player arcade drone experience set amidst the backdrop of the Russian invasion of Ukraine. Step into the role of a Ukrainian military drone operator, combatting enemy forces, reclaiming stolen equipment, and mending vital communication lines fractured by the war.
Dynamic Gameplay Switch: Seamlessly switch between the roles of the operator, a versatile quadcopter drone, and an immersive FPV (First Person View) drone, as the situation requires. This dynamic gameplay offers varied experiences and challenges, keeping players engaged and on their toes.
Diverse Mission Objectives: From demining and clearing zones of adversaries to intercepting and halting enemy convoys, every mission brings its own set of challenges.
Rich Sandbox Environment: Explore a sandbox filled map with lots of hidden Easter eggs that reference real-life events from the physical and virtual battlefields in Ukraine. These hidden gems not only provide light-hearted relief but also enrich the game world, making exploration both fun and rewarding.
Join us, elevate the game, and stand in virtual solidarity for Ukraine's freedom. Your support makes a difference.