Death or Treat
„Death or Treat” to dwuwymiarowa gra akcji łącząca elementy roguelite i hack & slash z ręcznie rysowanymi środowiskami i animacjami tworzonymi tradycyjną metodą. Przemierzaj wszystkie światy i pokonuj hordy przeciwników za pomocą zróżnicowanych broni i umiejętności.
Wcielasz się w Scary’ego, właściciela firmy Ghost Mart, wiodącego producenta cukierków na Halloween.
Odkrywaj rozległe światy, zgłębiaj nowe mapy i spróbuj przetrwać starcie z hordami przeciwników. Nie będzie to należało do łatwych, gdyż każdy kolejny świat stanowi większe wyzwanie od poprzedniego: Od Darkchatu, Riptoka, Deviltube’a począwszy, a skończywszy na najstraszniejszym z wyzwań, FaceBoo!.
Walka stanowi jeden z fundamentów rozgrywki w Death or Treat. Wybierz swój ulubiony typ broni (szybką, ciężką lub dystansową) i zmierz się z prawdziwą hordą przeciwników w rozgrywce z gatunku hack'n'slash: wzbijaj się w powietrze i z impetem atakuj tłum albo zwinnie przemykaj między nieprzyjaciółmi w poszukiwaniu ich słabego punktu.