Death or Treat
Roguelite ve hack & slash tarzındaki 2B bir aksiyon oyunu olan "Death or Treat", elle çizilmiş ortamlar ve geleneksel stilde animasyonlar sunuyor. Tüm dünyaları keşfetmek ve akın akın saldıran düşmanları alt etmek için farklı silahlar ile becerilerden faydalan.
Bu oyunda, Cadılar Bayramı'na özel şeker imalatının bir numaralı ismi Ghost Mart'ın sahibi olan Scary karakterine bürüneceksin.
Devasa dünyalarda dolaş, yeni haritaları keşfet ve akın akın saldıran düşmanlar karşısında hayatta kalmaya çalış. Kolay bir görevle karşı karşıya değilsin. Keşfettiğin her dünya, bir öncekinden daha da zkarmaşık olacak. Darkchat, Riptok ve Deviltube ile başlayıp sonuncu ama en önemli bölge olan, destansılığın zirvesindeki FaceBoo!'ya ulaşmalısın.
Savaş, Death or Treat oyununun temel taşlarından biri. Bu katıksız hack'n slash aksiyonunda, favori silah tarzını (hızlı, ağır veya menzilli) seçip gerçek düşman topluluklarıyla yüzleşirken havada süzülüp kalabalıklara var gücünle saldırman ve çevik hamlelerle düşmanlarının zayıf noktalarını bulman gerekiyor.