DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT
Legendarny twórca gier Hideo Kojima przedstawia swoje nieszablonowe dzieło, teraz w rozszerzonej edycji DIRECTOR'S CUT.
Jako Sam Bridges masz za zadanie nieść nadzieję ludzkości poprzez zjednoczenie ostatnich ocalałych żyjących w zdziesiątkowanej Ameryce.
Jeśli posiadasz już DEATH STRANDING, możesz uaktualnić grę do wersji DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT za niższą cenę. Aby otrzymać możliwość uaktualnienia do DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT po niższej cenie, musisz mieć zakupioną grę DEATH STRANDING na tej platformie.
Jeśli nie masz zakupionej gry DEATH STRANDING, możesz kupić DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT po pełnej podanej cenie.