DEATH STRANDING
Sam Bridges musi stawić czoła światu, który został całkowicie przekształcony przez fenomen zwany Death Stranding. Jako kurier własnoręcznie przenosi to, co pozostało z naszej przyszłości, wyruszając w podróż, by krok po kroku na nowo połączyć zniszczony świat.