Oryginalna ścieżka dźwiękowa z DEATHLOOP
Zanurz się w świecie DEATHLOOP dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej z gry. Posłuchaj 59 niesamowitych utworów trwających łącznie ponad 2 godziny. Ścieżka dźwiękowa zawiera zarówno pliki MP3, jak i pliki o wyższej jakości.