Od samego początku naszym celem w Deepest Chamber było stworzenie projektu, w którym to społeczność prowadzi prace nad grą. Niezależnie od tego, czy chodzi o grafikę czy surowe wskaźniki wyważenia, staramy się pozostać otwarci na konstruktywne opinie, a zaangażowanie społeczności od samego początku pozwoli nam stworzyć jak najlepszą grę.
Planujemy stworzyć gotowy produkt z pełną zawartością w ciągu kolejnych 12–18 miesięcy. Więcej informacji o dokładnej dacie premiery zostanie podanych w pierwszej połowie 2022 r.
Wersja 1.0 gry będzie obejmować 3 różne regiony oraz kilkadziesiąt dodatkowych kart, błyskotek, wrogów, misji i wyzwań dla graczy w ramach wielu rozgrywek.
Wersja, która pojawi się na początku w fazie wczesnego dostępu, obejmuje pierwszą strefę (The Sewers) oraz wystarczająco dużo kart, przedmiotów do konsumpcji i błyskotek, żeby zapewnić graczom wiele godzin rozgrywki. W trakcie fazy wczesnego dostępu planujemy udostępnić wiele małych łatek, które będą zawierać zwykłe poprawki błędów oraz elementy nowej zawartości, jak również dwie duże aktualizacje. Będą one obejmować nowe strefy, wiele nowych kart, przedmioty do konsumpcji i błyskotki, które pogłębią strategię oraz powtarzalność rozgrywki.
Cena Deepest Chamber będzie się stopniowo zwiększać, im więcej prac wykonamy nad grą. O takich podwyżkach cen będziemy komunikować społeczności na kanałach społecznościowych. Cena maksymalna gry zostanie ogłoszona wraz z datą aktualizacji 1.0, w pierwszej połowie 2022 r.