Deepest Chamber için en başından beri hedefimiz, topluluğun geliştirme sürecine birinci elden dâhil olabileceği bir proje yaratmaktı. Bu nedenle ister tasarımla ilgili öneriler olsun ister ham dengeyle ilgili doğrudan yorumlar olsun, yapıcı geri bildirimler konusunda oldukça duyarlı olmayı amaçlıyoruz. Topluluğumuzun ilk aşamalardan itibaren sürece dâhil olması elimizden gelen en iyi oyunu geliştirmemizi sağlayacak.
Önümüzdeki 12 ila 18 aylık dönem içerisinde nihai hâlini almış bir ürün ortaya çıkarmayı hedefliyoruz. Net çıkış tarihi ile ilgili daha fazla bilgi 2022'nin ilk yarısında duyurulacak.
Oyunun 1.0 sürümü 3 farklı bölgenin yanı sıra düzinelerce yeni kart, süs eşyası, düşman ve oyuncunun çok oyunculu oyunlar sırasında üstlenebileceği görevler ve mücadeleler içerecek.
İlk olarak Erken Erişim'de piyasaya çıkan sürüm, içerdiği ilk bölgenin (The Sewers) yanı sıra yeteri kadar kart, kullanılabilir eşya ve süs eşyasıyla oyunculara bol miktarda tekrar oynanabilirlik süresi sunuyor. Erken Erişim süreci boyunca, standart hata düzeltmeleri ve bir iki ufak yeni içeriği kapsayan birkaç küçük yamanın yanı sıra iki büyük güncelleme de yapmayı planlıyoruz. Bunlara, eklenecek olan yeni bölgeler, birkaç yeni kart, kullanılabilir malzeme ve süs eşyası da dâhil olacak. Böylece oyunun stratejik derinliği ve tekrar oynanabilirlik özelliği daha da artacak.
Geliştirme süreci ilerledikçe Deepest Chamber'ın fiyatı da git gide artacak. Fiyattaki bu artışlar, sosyal medya kanalları üzerinden topluluğa duyurulacak. Oyunun son fiyatı, 1.0 güncellemesinin çıkış tarihiyle birlikte 2022'nin ilk yarısında duyurulacak.