Defense Grid: The Awakening
Defense Grid: The Awakening to najlepsza gra typu tower defense, która przypadnie do gustu graczom o każdym poziomie umiejętności. Najeżdżają Cię hordy wroga i to od Ciebie zależy, czy uda się je powstrzymać – budując w strategicznych miejscach wokół bazy umocnione wieże.
Defense Grid: The Awakening to najlepsza gra typu tower defense, która przypadnie do gustu graczom o każdym poziomie umiejętności. Najeżdżają Cię hordy wroga i to od Ciebie zależy, czy uda się je powstrzymać – budując w strategicznych miejscach wokół bazy umocnione wieże. Sterowanie jest intuicyjne, a rozgrywka angażująca – specjalne rodzaje ataku i właściwości każdej wieży współgrają ze sobą, zapewniając wiele możliwych sposobów na wygraną.
Około 8 godzin rozgrywki głównej i wiele dodatkowych godzin w trybie wyzwań stwarzają graczom wyjątkowe warunki i cele. Każdy poziom można rozegrać wielokrotnie, na wiele różnych sposobów, a za zwiększoną efektywność rozgrywki przyznawane są wyższe nagrody.
Defense Grid: The Awakening to 20 oryginalnych środowisk z różnie umiejscowionymi drogami, lokalizacjami dla wież i wolnymi przestrzeniami, które trzeba wziąć pod uwagę, planując strategię.
W trakcie rozgrywki gracze walczą z 15 różnymi rodzajami wrogów, którzy stają się coraz silniejsi i stosują przeróżne strategie, żeby obejść systemy obronne gracza. Na każdym kolejnym poziomie wrogowie są silniejsi i trudniejsi do pokonania.