Defense Grid: The Awakening
Defense Grid: The Awakening, her beceri seviyesinden oyunculara hitap eden nihai kule savunma oyunudur. Bir düşman ordusu istilası yaşanıyor ve üssün etrafına stratejik olarak savunma kuleleri inşa ederek onları durdurmak oyuncuya kalmış durumda.
Defense Grid: The Awakening, her beceri seviyesinden oyunculara hitap eden nihai kule savunma oyunudur. Bir düşman ordusu istilası yaşanıyor ve üssün etrafına stratejik olarak tahkimat kuleleri inşa ederek onları durdurmak oyuncuya kalmış durumda. Sezgisel kontroller ve derin bir oynanış... Her kulenin özel saldırıları ve özellikleri bir uyum içinde çalışarak başarılı olmak için birçok yol sağlıyor.
Ana olay örgüsünde yaklaşık 8 saatlik bir oyun içeriği ve oyunculara özgün başlangıç koşulları ve hedefler sunan meydan okuma modlarında saatler sürecek bir oyun deneyimi var. Her oyun seviyesi yüksek bir tekrar oynanabilirliğe sahip ve daha hızlı tamamlanmaya karşılık daha fazla ödüller veren seviyeleri birçok farklı şekilde çözmek mümkün.
Defense Grid: Awakening, her birinde yolların ve kule inşa etme noktalarının farklı bir şekilde yerleştirildiği ve bir strateji belirlemeni sağlayacak açık alanların bulunduğu 20 eşsiz çevreye sahip.
Oyun boyunca oyuncular, giderek daha da güçlenen ve oyuncunun savunmasını aşmak için çeşitli stratejiler kullanan 15 farklı düşman türü ile savaşırlar. Seviyeler ilerledikçe, düşmanlar daha güçlü ve yenilmesi daha zor hale gelirler.