Deliver Us Mars: Deluxe Edition
Deliver Us Mars: Deluxe Edition bundles together the spectacular base game and the original soundtrack, featuring a diverse range of all-new tracks by celebrated composer Sander van Zanten.
Sequel to the award-winning Deliver Us The Moon, Deliver Us Mars is an atmospheric sci-fi adventure offering an immersive astronaut experience. Explore new frontiers on a suspense-fuelled, high-stakes mission to recover the ARK colony ships stolen by the mysterious Outward.
Ten years after the Fortuna mission, humanity is closer than ever to extinction. After a mysterious distress call from Mars, Earth’s youngest astronaut Kathy Johanson joins the Zephyr and its crew on one last mission: to recover the ARK colony ships stolen by the mysterious Outward, and with them, ensure the survival of the human race.
Board the Zephyr as you journey from Earth to the surface of Mars. Traverse and endure its harsh and unforgiving terrain as you quest to discover the secrets left behind by Outward. Use both brains and brawn to overcome mental and physical challenges, find the ARKs, and uncover the motivations of those behind the distress call that brought you here.
Experience a highly polished and absorbing narrative experience packed with engaging gameplay. Every moment is handcrafted, delivering a suspense-filled, emotion-fuelled narrative alongside music from award-winning composer Sander Van Zanten, state-of-the-art motion capture, stunning graphics and realtime ray traced shadows and reflections, powered by Unreal Engine.