Deliver Us Mars: Edycja Deluxe
Deliver Us Mars: Edycja Deluxe łączy wspaniałą grę oraz jej oryginalną ścieżkę dźwiękową, na którą składa się szeroki wachlarz nowych utworów autorstwa cenionego kompozytora, Sandera van Zantena.
Deliver Us Mars – kontynuacja wielokrotnie nagradzanej gry Deliver Us The Moon – to klimatyczna przygoda science fiction, która w zajmujący sposób pozwala doświadczyć życia astronauty. Sięgaj nowych granic, uczestnicząc w emocjonującej i niezwykle ważnej misji polegającej na odzyskaniu skradzionych przez tajemniczą organizację Outward statków należących do kolonii ARKA.
Dziesięć lat po zakończeniu misji Fortuna ludzkość stoi na skraju zagłady. Po odebraniu tajemniczej, wysłanej z Marsa prośby o pomoc najmłodsza astronautka na Ziemi – Kathy Johanson – dołącza do załogi Zephyra i wyrusza na ostatnią misję tego statku. Ma ona polegać na odzyskaniu skradzionych przez tajemniczą organizację Outward statków kolonii ARKA i zapewnieniu tym samym przetrwania rasie ludzkiej.
Wyrusz na pokładzie Zephyra w podróż z Ziemi na powierzchnię Marsa. Spróbuj przetrwać w niegościnnym i bezwzględnym środowisku, starając się odkryć tajemnice organizacji Outward. Wykorzystaj intelekt i siłę, by sprostać umysłowym i fizycznym wyzwaniom, znajdź zaginione ARKI i poznaj przyczyny wysłania sygnału alarmowego, który Cię tu sprowadził.
Ciesz się wciągającą rozgrywką i dopracowaną, absorbującą fabułą. Każdy moment rozgrywki to wykorzystujące silnik Unreal Engine rzemieślnicze arcydzieło, łączące pełną napięcia i emocjonującą warstwę fabularną z muzyką wielokrotnie nagradzanego kompozytora Sandera van Zantena, animacją wykorzystującą technikę motion capture, oszałamiającą grafiką i cieniami oraz odbiciami stworzonymi metodą śledzenia promieni światła w czasie rzeczywistym.