Deliver Us Mars: Deluxe Edition
Deliver Us Mars: Deluxe Edition, göz alıcı ana oyunu ve beğenilen besteci Sander van Zanten'in yepyeni çeşitli parçalarının yer aldığı orijinal oyun müziğini bir araya getiriyor.
Ödüllü oyun Deliver Us The Moon'un devamı olan Deliver Us Mars, sürükleyici bir astronotluk deneyimi sunan yoğun atmosferli bir bilim kurgu macerasıdır. Gizemli Outward tarafından çalınan ARK koloni gemilerini kurtarmak üzere gerilim yüklü ve yüksek riskli bir görevde yeni sınırları keşfet.
Fortuna görevinden on yıl sonra insanlık, yok olmaya hiç olmadığı kadar yakındır. Mars'tan gelen gizemli bir imdat çağrısının ardından Dünya'nın en genç astronotu Kathy Johanson, Gizemli Outward tarafından çalınan ARK koloni gemilerini kurtarmaya çalışarak onlarla birlikte insan ırkının hayatta kalmasını sağlamak için gerçekleştirilecek son bir görevde Zephyr'e ve ekibine katılır.
Dünya'dan Mars'ın yüzeyine seyahat ederken Zephyr gemisine bin. Outward'ın geride bıraktığı sırları keşfetmeye çalışırken gezegenin zorlu ve acımasız arazisine göğüs gererek ilerle. Zihinsel ve fiziksel zorlukların üstesinden gelirken hem beynini hem de kas gücünü kullan; ARK gemilerini bul ve seni buraya getiren imdat çağrısının perde arkasını açığa çıkar.
Etkileyici oyun mekaniklerine sahip, son derece iyileştirilmiş ve sürükleyici bir hikaye odaklı deneyim yaşa. Ödüllü besteci Sander van Zanten'in müzikleri, en yeni hareket yakalama teknolojisi, göz alıcı grafikler ve Unreal Engine destekli gerçek zamanlı ışın izlemeli gölgeler ve yansımaların yanı sıra gerilim dolu, duygu yüklü bir anlatım sunan her an elle yapılmıştır.