Deliver Us Mars Original Soundtrack
From celebrated composer Sander van Zanten comes the epic soundtrack to Deliver Us Mars.
Featuring an incredible 111 tracks and over five hours of original music, this original soundtrack combines lush orchestral textures with snarling synthesizers to capture all of the thrilling moments, heart-pounding action, emotional drama and unforgettable locales of the action adventure. Experience every brilliant beat of Deliver Us Mars with this dramatic and inspired score.