Deliver Us Mars Original Soundtrack
Szanowany kompozytor Sander van Zanten stworzył spektakularną ścieżkę dźwiękową do gry Deliver Us Mars.
Obejmuje ona aż 111 utworów (ponad pięć godzin oryginalnej muzyki!), łącząc bogate instrumentarium orkiestrowe z dźwiękami syntezatorów, żeby idealnie zilustrować wszystkie chwile napięcia, gwałtownej akcji i emocjonalnych dramatów oraz niezapomniane miejscówki, w których rozgrywa się nasza przygoda. Poznaj niesamowity rytm Deliver Us Mars z tą dramatyczną, pełną natchnienia ścieżką dźwiękową.