Delivery from the Pain:Survival
In 201x, an anti-cancer research institute announced the discovery of the key to eternal life. In response to this breakthrough, Faith Energy Company concocted a vaccine-driven startup, the “Human X Plan.” However, the vaccine failed, with disastrous results: All infected humans were turned into zombies. The area where you live has been severely affected. To survive, and uncover the conspiracy surrounding the Human X Plan, you begin your journey.
During your travels, you will meet the poor, beautiful mother and her daughter in the police station, the doctor at Smith Hospital, the cunning liar, the developmentally and physically disabled man, the jealous beauty, and the twin brothers with distinct personalities. Do you want to see them all survive to the end? At what cost? What secrets will you uncover in the abandoned tapes, newspapers, magazines and files that you find along your way? Will you gain the wisdom AND discover the password necessary to escape?
2. Encounter a rich cast of fellow survivors each with a unique personality. Your dialogue decisions with these characters will influence your story and your ending.
3. Explore study plans in pursuit of a safer shelter, more powerful weapons, and more nutritious food.
We want you to be part of something that is growing, you nurturing what will sustain your needs of what you expect & deserve in a gaming experience.