Delta Force
Delta Force geri döndü! Efsane seri, ücretsiz oynanabilen kusursuz bir taktiksel nişancı oyunu halinde şu üç farklı oyun moduyla geri dönüyor: büyük ölçekli PvP harbi, şiddetli tahliye nişancı aksiyonu, ve efsanevi Black Hawk Down operasyonunun yeniden canlandırılması.