Demi and the Fractured Dream
I dette fortryllende actioneventyr spiller du Demi, der rejser gennem verdenen Somnus.
Demi er sendt fra tomrummet og kan tæmme tomrummets kræfter. Samtidig med at tomrummets forbandelse æder dig op, styrker den dig også. Ledet af en mystisk stemme, der hvisker fra det hinsides, drager Demi gennem de underfulde men farefulde riger fra Ørkenrigets vindblæste tinder til Sumplandets åndelige vande for at besejre de tre forbandede bæster og forhindre en verdensødelæggende opvågning.