Demi and the Fractured Dream
Bu büyüleyici aksiyon-macera oyununda Demi olarak oyna ve Somnus'un dünyasında yolculuğa çık.
Bir Boşluklu olarak Demi, boşluğun güçlerinden yararlanabilir. Boşluk laneti seni hem kemirir durur hem güçlendirir. Uzaklardan fısıldayan gizemli bir sesin rehberliğinde Demi, Çöl Krallığı'nın rüzgârlı kulelerinden Bataklık Krallığı'nın ruhsal sularına kadar uzanan harikulade ama tehlikeli diyarlarda yolculuk ederek üç Lanetli Canavarı öldürmeli ve dünyayı yok edecek bir dirilişi defetmelidir.