Democracy 4 - Voting Systems
Seçimi kazanmanın sadece bir kısmı gerçekten ülkeyi iyi yönetmekle ilgilidir. Democracy 4 - Voting Systems, kimin oy verebileceğine, nasıl oy kullanacağına ve zenginler için bir seçimi etkilemenin ne kadar kolay olacağına karar verebileceğin bir dizi yeni politika ile birlikte geliyor.
Ayrıca bu eklentiyle, seçim kampanyanın odak noktasını belirlemek için tek bir metrik (ekonomi veya suç vs. gibi) seçebilir ve dürüst, iyimser bir seçim kampanyası yürütüp yürütmeyeceğine karar verebilirsin, veya rakibine odaklanan kişisel saldırı reklamlarıyla dolu acımasız, alaycı bir kampanya yürüterek güvenilmez görünme riskini göze alabilirsin.
Ayrıca ülke seçim sistemini 'oy çoğunluğuna dayalı sistem' yerine nispi temsil sistemi ile değiştirebilir veya belki tam tersini yapabilirsin! Ayrıca yeni gelen bir anket seçeneği ile, bir bütün olarak seçmenlerin görüşleri ile 'muhtemel seçmen' olarak kabul edilenler arasındaki farkı görebilirsin.