Democracy 4
Democracy 4, siyasi görüşlerinizi test etmek için ideal bir sandbox. Hepimiz siyasetçilerin pek işe yaramadığını ve kendimizin daha iyi iş çıkarabileceğini düşünürüz, peki ya bu doğru mu? Bir taraftan bütçeyi, diğer taraftan anketleri takip ederken ve aynı zamanda terörist saldırılarına karşı hazırlıklı olmak için bir şekilde zaman yaratırken, toplumu daha ileriye götürmek amacıyla çalıştığın sırada iktidarda kalmanın düşündüğünden daha zor bir iş olduğunu göreceksin.
Tüm uyuşturucuları yasallaştırma, polislere makineli tüfek verme, kürtajı yasaklama, yeşil enerjiye büyük yatırım yapma, evrensel temel geliri (UBI) uygulama gibi fikirlerin sonucu ne olurdu? Bilim bütçesini karşılamak için emekli maaşlarını yarıya indirdikten sonra tekrar seçilebilir misin? Bunların yanıtını öğrenebileceğin tek bir oyun var!