Demon Turf
The 3D platformer with attitude! Join Beebz in her ambitious goal of taking over the Demon Turfs and becoming the Demon Queen herself! Jump, spin and punch your way across the turfs with unique mechanics like momentum-driven combat and self-placed checkpoints.
The Demon World is inhabited by all kinds of nasties... Most of them lumped into gangs battling for dominion, each led by its own head honcho. Yet even these bad dudes are no match for the Demon King himself! Instead the task falls to Beebz, a young demon barely a thousand years old, who decides it’s time for her to kick every turf leader’s butt and become the Demon Queen herself.
From the makers of Slime-san comes their newest creation! The team used everything they learned from their 2D platformer to elevate this 3D platformer to the next level!
You've been stripped of all your powers and there's only one way to regain them: Climb the Jester's impossibly high tower! Can you overcome all of the hazardous challenges and gain back your abilities, one by one? All it takes is one slip up and you'll have to start over...