Demon's Tilt
TURBO CHARGED PINBALL POWRACA! A z nim większe duszki, więcej złoczyńców, więcej tajemnic i oczywiście WIĘCEJ KULEK! Demon's Tilt przesuwa granice gatunku Video Pinball przy pomocy elementów SHMUP & Hack N' Slash.