Deponia Doomsday
Uğursuz bir gecede Rufus korkunç bir kâbustan uyanır: Kendisini Deponia'yı kurtarmak için feda etmiştir. Ancak bunun bedeli nedir? Uçan şehir Elysium gezegene çakılmıştır. Hayatta kalan son Deponialı olarak Rufus vahşi fewlock'larla savaşmıştır ancak en nihayetinde tek bir çıkış yolu vardır: Deponia'yı havaya uçurması gerekiyordur! Ve... Rufus bıyık bırakır.
Rufus elbette bu korkunç olayların -özellikle bıyıkla ilgili olan kısım- hiç yaşanmadan engellenmesi gerektiğini fark eder. Deponia ve kendisinin güzel tıraşlı yüzü kurtarılmalıdır!
Ancak bu gerçekten sadece bir rüya mıydı? Zaman üzerine çalışan ilginç bir bilim insanı olan ve tuhaf zaman anomalileri tespit eden McChronicle'ın yardımı ile Rufus gelecekten gelen bazı zaman yolcularının zaman makinelerini dikkatsiz bir şekilde kendisinin mahallesine park ettiğini keşfeder. Bu muhteşem teknolojinin yanlış ellere geçtiğini bir düşün!
Kült Deponia üçlemesinin bu çılgın devam oyununa dal ve en sıra dışı macerasında kaotik anti-kahraman Rufus'a katıl. Bir önceki bölümü bilmiyor olsan bile Deponia Doomsday'in eğlencesi seni gülümsetecek ve kahkahalara boğacak.
Tuhaf bir mizah ve özgün bir şekilde tasarlanmış bir dünyanın seni büyülemesine izin ver ve tüm zamanların en büyük ve en uzun Deponia macerasının tadını çıkar.