Deponia: The Complete Journey
Śmieci, śmieci i jeszcze raz śmieci. Życie na okrytej śmieciami Deponii nie przypomina spacerku przez park. Nic dziwnego więc, że Rufus ma już dość i obmyśla coraz bardziej absurdalne plany, żeby uciec z tego przygnębiającego miejsca.
Kiedy podczas jednej z prób opuszczenia Deponii poznaje Goal, nie tylko zakochuje się bez pamięci w tej pięknej dziewczynie z Elysium, ale również przypadkowo wypycha ją z jej wygodnego kosmicznego krążownika wprost na opuszczoną planetę–wysypisko. Z tego wypadku rodzi się nowy, genialny plan: musi pomóc Goal wrócić do dryfującego miasta Elysium, a w międzyczasie będzie udawał jej obleśnego narzeczonego Cletusa, który z jakiegoś powodu wygląda dokładnie tak, jak Rufus. Przygodę czas zacząć...
Obsypana najlepszymi recenzjami i nagrodami trylogia o Deponii stworzona przez twórców Edna&Harvey: The Breakout, The Whispered World i Memoria, niemal od razu osiągnęła status kultowej. Angażująca fabuła, sympatyczne postaci, przezabawne dialogi oraz doskonałe połączenie komedii i łamigłówek sprawiają, że Deponia spodoba się graczom w każdym wieku. Dołącz do Rufusa i przeżyj ekscytujące przygody w pierwszej kompletnej edycji gry z wieloma nowymi elementami, które będą bawić nie tylko wiernych fanów przygodówek, ale również nowicjuszy gatunku.