Deponia: The Complete Journey
Çöp, çöp ve daha fazla çöp. Çöplük gezegen Deponia'da hayat hiç de çocuk oyuncağı değil. Bu durumun Rufus'un canına tak etmesi ve bu kasvetli yerden kaçmak için birbirinden absürt planlar üstüne planlar yapması hiç de şaşırtıcı değil.
Deponia'dan kaçma denemelerinden birinde Rufus Goal ile tanışır; Rufus yalnızca Elysiumlu güzel kıza delicesine aşık olmakla kalmaz, ayrıca yanlışlıkla onu konforlu yıldız gemisindeki koltuğundan eder ve bu terk edilmiş çöp gezegene düşmesine yol açar. Bu kaza yeni ve dâhiyane bir planın fitilini ateşler: Rufus'un Goal'u uçan şehir Elysium'a geri götürmesi gerekmektedir ve Rufus bunu yaparken Goal'un Rufus'a hık demiş burnundan düşmüş kadar benzeyen pespaye nişanlısı Cletus'u taklit edebilir. Ve böylece heyecan verici bir macera başlar...
Edna&Harvey: The Breakout, The Whispered World ve Memoria oyunlarının geliştiricisi tarafından yaratılan ve en yüksek puanları ve ödülleri alan Deponia Üçlemesi neredeyse bir anda bir kült statüsü kazandı. Heyecan verici hikâyesi, sevilesi karakterleri, eğlenceli diyalogları ve komedi ile bulmaca türlerinin ustalıkla bir araya getirilmesi sayesinde Deponia her yaştan insanın keyifle oynayabileceği bir oyun. En sıkı macera oyunu hayranlarını tatmin ettiği kadar türe yeni olanları da eğlendirecek pek çok yeni özellikle ilk kez gelen eksiksiz bir sürüm ile bu heyecan verici hikâyede Rufus'a katıl.