Derelicts
Spil med tidlig adgang er stadig ved at blive udviklet og kan ændres betydeligt med tiden. Derfor kan du opleve uforudsete problemer eller helt nye spilelementer, mens du spiller.Du kan prøve spillet nu, mens det er i gang med at blive udviklet, eller vente, indtil det føles mere færdigt.After crashing on Earth with a space shuttle, you and your friends have to start from scratch. Explore and build a base, then defend it against mutated animals and humans. Find the origin of the defense mechanism that triggered a wave of radiations on Earth, forcing the most privileged part of mankind to go and live on space stations.