Derelicts
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.After crashing on Earth with a space shuttle, you and your friends have to start from scratch. Explore and build a base, then defend it against mutated animals and humans. Find the origin of the defense mechanism that triggered a wave of radiations on Earth, forcing the most privileged part of mankind to go and live on space stations.