DESERTED
Deserted, hafif RPG ve anlatı unsurları içeren stilize bir 3D aksiyon macerasıdır. Out Of This World'ün uzaylı atmosferinden esinlenen Deserted, heyecan verici bir macera sunmak için hikaye anlatımını hayatta kalma ve hızlı tempolu stratejik savaşla birleştiriyor.
Deserted'da hayatta kalmak çok önemli bir rol oynar, ancak iksir envanterinizi güncellemeye ve istatistiklerinizi yükseltmeye devam ettiğiniz sürece sizi asla cezalandırmaz. Kaşifler, yolculuk boyunca onlara yardımcı olacak malzemeler ve yükseltilebilir becerilerle ödüllendirilecek.
Savaş hem eğlenceli hem de zorludur ve ana odak noktası hızlı tempolu stratejik oynanıştır.
Deserted, savaş tarzınıza uyacak birçok seçenek ve yükseltme sunar. Eşsiz bir beceri ağacı sistemi ile çok çeşitli düşmanlara karşı stratejiler oluşturabilirsiniz. Silahlarınıza ve istatistiklerinize yapılan yükseltmeler, en güçlü düşmana karşı gelgiti değiştirmenize yardımcı olacaktır.
Yerel İşbirliği - Deserted'da tek başınıza oynamak zorunda değilsiniz. Tüm sefer boyunca 2 oyuncuya kadar yerel işbirliği sunuyoruz. Kadın ya da erkek özel ajan olarak oynayın.
Birincil Silah - Ön kolunuza monte edilmiş modül sistemindeki enerjiden yapılan yükseltilebilir bir Holo-Blade çoğu maddeyi keser.