Desktop Girlfriend NEO
Yerleşik hatırlatma işlevi, mini oyunlar, MOD ve etkileşimli özelliklerle karakter görünümünün derinlemesine özelleştirilmesine olanak tanıyan kız arkadaş temalı bir masaüstü evcil hayvan oyunu!
Desktop Girlfriend NEO, oyuncuların sanal bir kız arkadaşla yerleşik mini oyunlar oynamak, yüz özellikleri, saç modeli, saç rengi, göz detayları, vücut parametreleri ve daha fazlası dahil olmak üzere kız arkadaşın görünümünü derinlemesine özelleştirmek gibi çeşitli şekillerde etkileşime girebilecekleri etkileşimli bir masaüstü simülasyon kız arkadaşı oyunudur. Ayrıca çözülmesi gereken birden fazla sohbet hikayesi içerir. Desktop Girlfriend NEO, sizi her zaman sevecek ve eşlik edecek sadık bir kız arkadaştır, böylece asla yalnız hissetmezsiniz!