Desperados III - OST
Dive into Desperados III's world and enjoy over 2 1/2 hours of original music from the game.
Desperados III OST spans across three chapters, each featuring a unique musical identity that follows the journey of John Cooper's Gang.
Composed and produced by Filippo Beck Peccoz and recorded with the help of several outstanding soloists, ride towards the horizon with Desperados III's Official Game Soundtrack!