Deluxe Edition
Desperados III orijinal oyun müziği, her biri John Cooper'ın Çetesinin yolculuğunu izleyen benzersiz bir müzikal kimliğe sahip üç bölüme yayılır.
Bestesini ve prodüktörlüğünü Filippo Beck Peccoz'un yaptığı ve birçok olağanüstü solistin yardımıyla kaydedilen Desperados III Resmi Oyun Müziği ile ufka doğru yolculuğa çıkın!