Despot’s Game: Challenges DLC
Zbudowałem dla Ciebie poligon doświadczalny składający się z 20 zróżnicowanych misji. Nie uświadczysz w nim nic losowego – każdy przedmiot znajdziesz zawsze na swoim miejscu, a każdy potwór został starannie umieszczony na swoim punkcie odradzania. Tylko Twoje umiejętności taktyczne są w stanie przesądzić końcowy wynik! W kosmosie nie ma bogów kości!
A kiedy już osiągniesz wielkie rzeczy w Królu wzgórza, wyzwania stanowić będą idealny poligon: w jednym z nich zmierzysz się nawet z moim awatarem – będę czekać w drugiej komnacie, uzupełnij tylko zapasy przedmiotów i mutacje.