Despot's Game
Zagrajmy w grę: oddam w Twoje ręce żałosne ludziki, a Ty spróbuj przeprawić je przez labirynt. Nie, nie będziesz nimi dowodzić w starciach – będą walczyć automatycznie! Moja gra polega na strategii i modlitwach do bogów kości o pomyślne rzuty, a nie na gorączkowym waleniu po przyciskach. Możesz wyposażać swoich ludzi w przedmioty: miecze, kusze, trumny, czerstwe precle. Pozwolą Ci ich również obdarzyć mutacjami! Trochę topochlorian we krwi i krokodyla skóra jeszcze nikomu nie zaszkodziły. Jest tylko jeden haczyk: jeśli zginiesz, musisz zacząć całkowicie od nowa, a cały świat zostanie wygenerowany od zera. Tak, moja gra to roguelike. Cóż, przynajmniej dla tych nerdów, którzy lubią szufladkować twórców według gatunków.