Despot's Game
Hadi bir oyun oynayalım. Ben sana birkaç tane sıska insan vereyim, sen de onların labirentimden geçmesine yardım etmeye çalış. Hayır, onları savaşta kontrol edemezsin. Onlar otomatik dövüşür! Oyunum tuşları parçalamak değil, strateji ve RNGesus'a dua etmekle ilgili. İnsanlar için kılıçlar, arbaletler, tabutlar, çubuk krakerler gibi eşyalar satın alabilirsin. Üstüne mutasyon geçirmelerine izin vereceğim! Biraz Topoklorianlı ve birkaç Timsah Derisinin kimseye zararı olmaz. Aldatmaca olmazsa olmaz: Ölürsen en baştan başlaman gerekir ve tüm dünya sıfırdan oluşturulur. Evet oyunum roguelike oyunlardan. Biz yaratıcıların katı türlerle ayırmamıza bayılıyorsanız pekâlâ, roguelite olsun.