Destroy All Humans! 2 – Reprobed: Challenge Accepted DLC
Podejmij wyzwanie i sprawdź swoje umiejętności w DLC, które zawiera wszystkie 4 tryby wyzwań z Destroy All Humans! (2020) Zawiera również: liczne nowe mutatory, które pozwolą ci zmienić zasady gry!
(Tak naprawdę to wiemy, że nie z gliny. Jesteś z odrobiny czystego, wspaniałego DNA Furonów, zanurzonego w kadzi z prymitywnymi ludzkimi genami).