Destroy All Humans! 2 - Reprobed: Challenge Accepted DLC
Destroy All Humans! (2020) oyunundan tüm 4 Mücadele Modunu içeren bu DLC'de meydan okumanın altında kalmayın ve becerilerinizi test edin.
Dahil olan modlar: Rampage, Race, Armageddon ve Abduction. Yerel bölünmüş ekranda işbirliği modunda tüm modlar oynanabilir!
(Aslında biz biliyoruz. İlkel insan genleri fıçısında boğulmuş saf, görkemli Furon DNA'sı var özünüzde.)