Destroy All Humans! 2 - Reprobed: Dressed to Skill
Tuxedo, Mankini or sparkly Unicorn - 10 special skins for Crypto, the king of evil aliens himself. Fly high, with 4 special skins for his trusty saucer. Dress for the ocassion, dress for the invasion!
Test your skills in this post-launch DLC that adds all 4 Challenge Modes from the first instalment to Destroy All Humans! 2 - Reprobed. All modes playable in local splitscreen co-op!