Destroy All Humans! 2 – Reprobed: Dressed to Skill Edition
Smoking, mankini albo lśniący jednorożec – 10 specjalnych skórek dla Crypto, króla złych kosmitów we własnej osobie. Leć wysoko dzięki 4 skórkom do jego niezawodnego spodka. Ubierz się na okazję, ubierz się na inwazję!
Sprawdź swoje umiejętności w DLC, które wzbogaca grę o wszystkie cztery tryby wyzwań z pierwszej części Destroy All Humans! 2 – Reprobed. Wszystkie tryby można rozgrywać w lokalnej kooperacji na podzielonym ekranie!