Destroy All Humans! 2 - Reprobed: Dressed to Skill Edition
Tuxedo, Mankini veya parlak Unicorn - kötü uzaylıların kralı Crypto'nun kendisi için 10 özel görünüm. Sadık uçan dairesi için 4 özel görünümle yüksekten uçun. Ortama ve istilaya uygun giyinin!
Destroy All Humans! 2 - Reprobed'a ilk oyunda yer alan 4 Mücadele Modu'nu ekleyecek olan ve oyun piyasaya çıktıktan sonra yayınlanacak bu DLC ile becerilerinizi test edin. Tüm modlar, yerel bölünmüş ekranda işbirliği modunda oynanabilir!