Destroy All Humans! 2 – Reprobed: Official Orchestral Score
Legendarna, oryginalna ścieżka dźwiękowa z gry Destroy All Humans! 2 zawierająca 30 klimatycznych utworów. Od teraz możesz cieszyć się muzyką z Destroy All Humans! 2 na swoim ulubionym odtwarzaczu.