Destroy All Humans! 2 - Reprobed: Resmi Orkestra Oyun Müziği
3,4 GHz veya daha yüksek hızlarda çalışan AMD / Intel işlemci (AMD Ryzen 5 2600 veya Intel Core i7 6700K ya da yenisi önerilir)