Destroy All Humans! 2 - Reprobed: Skin Pack
Tuxedo, Mankini or sparkly Unicorn - 10 special skins for Crypto, the king of evil aliens himself. Fly high, with 4 special skins for his trusty saucer. Dress for the ocassion, dress for the invasion!