Destroy All Humans! 2 – Reprobed: Skin Pack
Smoking, mankini lub lśniący jednorożec – 10 specjalnych skórek dla Crypto, króla złych kosmitów we własnej osobie. Leć wysoko, dzięki 4 specjalnym skórkom dla jego niezawodnego spodka. Ubierz się na okazję, ubierz się na inwazję!