Destroy All Humans! - Clone Carnage
Clone Carnage'da ortalığı kasıp kavurun! Bu bağımsız DLC 4 mod, 6 harita ve en fazla 4 kişilik çok oyunculu mod sunar. Bölünmüş ekranda yerel 2 kişilik çok oyunculu modda verdiğiniz hasarı ikiye katlayın. Rampage, Armageddon, Race ve Abduction modlarında vahşi yönünüzü ortaya çıkarın!