Destroy All Humans!
Kultowy klasyk powraca! Terroryzuj mieszkańców Ziemi z lat 50. XX wieku jako zły kosmita Crypto-137. Zbieraj próbki DNA i obal rząd Stanów Zjednoczonych w remake'u legendarnej przygodówki akcji o inwazji obcych. Unicestwiaj maluczkich ludzi za pomocą asortymentu kosmicznego uzbrojenia i paranormalnych zdolności. Obracaj ich miasta w gruzy, atakując swoim latającym spodkiem! To jeden wielki krok po ludzkości!
● Obejmuje zawartość odnowioną, często wspominaną, jednak nigdy dotąd nie widzianą: zaginioną misję w Strefie 42 (Lost Mission of Area 42)!