Destroy All Humans!
Kült klasik geri dönüyor! Kötülük saçan uzaylı Crypto-137 rolünde 1950'lerin dünyasındaki insanları dehşete düşür. Uzaylı istilası konulu efsanevi aksiyon macera oyununun yeniden yapımında DNA hasat et ve ABD hükümetini düşür. Uzaylı silahlarını ve psişik becerileri kullanarak güçsüz insanları ortadan kaldır. Uçan dairenle şehirlerini yerle bir et! İnsanlığın üzerine basılan dev bir adım!
● Yenilenen, çok konuşulan ve daha önce hiç görülmemiş Kayıp Görev Area 42 dâhil (Lost Mission of Area 42)!