Detroit: Become Human DEMO
Detroit 2038. Technology has evolved to a point where human like androids are everywhere. They speak, move and behave like human beings, but they are only machines serving humans.
In this first chapter, play as Connor, the unique prototype android serving the Detroit police department and face a deviant android who has taken a little girl hostage. Look for clues, investigate the crime scene and choose your approach wisely as each of your actions will affect the outcome of the mission and bring you to one of the six different endings for this chapter.